İçeriğe geç

Şehir Içi Otobüs Nereye Şikayet Edilir

Şehir içi otobüs şoförleri nereye şikayet edilir?

Alo 176 İletişim Merkezi’nde Kültür ve Turizm Bakanlığı mevzuatında yer alan tüm konular hakkında bilgi alabilirsiniz. Gerektiğinde İletişim Merkezi çalışanları geri bildirimde bulunabilir.

Otobüs nasıl şikayet edilir?

Tüketiciler ayrıca her türlü talep, şikâyet, görüş, öneri, bildirim ve sorularını www..tr internet sitesi üzerinden de iletebilirler.

Toplu taşıma nereye şikayet edilir?

Her türlü teşekkür, şikâyet ve öneri gibi bilgi edinme talepleri de Alo 153 Çözüm Merkezi internet sitesi üzerinden yapılmaktadır.

Kocaeli otobüs nereye şikayet edilir?

Büyükşehir 153 Çağrı Merkezi, Kocaeli’nde yaşayan vatandaşlarımıza en iyi hizmeti, çağdaş belediyecilik anlayışıyla en kısa sürede sunmak ve vatandaş ile belediye arasında bürokrasiyi ortadan kaldırarak iletişimi güçlendirmek amacıyla kurulmuştur.

Otobüste sigara içen şoför nereye şikayet edilir?

4207 sayılı Kanun hükümlerine aykırılıklara ilişkin bildirim ve şikâyetler, Sağlık Bakanlığı ALO 184 İletişim Merkezi (SABİM) Tütün İhbar Hattı veya Yeşil Dedektör mobil uygulaması aracılığıyla Bakanlığımıza iletilmektedir.

Ulaştırma Bakanlığına şikayet nasıl yapılır?

Engelli çağrı merkezimizin 0501 123 0 123 numaralı WhatsApp destek hattıyla vatandaşlarımızın soruları, şikâyetleri, önerileri ve görüşleri 7/24 kayıt altına alınıyor ve vatandaş temsilcilerimiz tarafından en kısa sürede çözüme kavuşturuluyor.

174 neyin numarası?

Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.

Alo 130 nedir?

Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.

Şehirler arası otobüsleri kim denetler?

Trafik Denetleme Daire Başkanlığı ekipleri, Bursa Şehirlerarası Otobüs Terminali çıkışındaki trafik noktasında 24 saat uygulama yapıyor. Ekipler, otobüsleri otogardan ayrılırken durdurup araçlardaki takografları kontrol ediyor ve sürücülerin seyahat sürelerini denetliyor.

184 şikayet edince ne olur?

Türkiye’nin her yerinden Alo 184 SABİM hattını arayan herkes; Sağlık Bakanlığı tarafından sıcak, güler yüzlü bir sesle karşılanıyor ve sorduğu her soru veya sorunun Bakanlığımızca empatiyle karşılanıp en kısa sürede çözüme kavuşturulduğuna tanıklık ediyor.

153 Beyaz Masa hangi konularla ilgilenir?

21 Eylül 2024 tarihinde incelenen kararlı sürümü gösteriyor. Hala incelenmesi gereken bir değişiklik var. Beyaz Masa, Çözüm Merkezi veya Alo 153, Türkiye genelindeki belediyeler tarafından kullanılan bir talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

Şikayet için nereyi aramalıyım?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan ‘Alo 175 Tüketici Danışma Hattı’ tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunularak, tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir ‘çağrı merkezi’ işlevi görmektedir.

153 nedir Kocaeli?

Kent yönetiminin yetki alanına giren vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetlerin 7/24 ve tüm iletişim kanalları aracılığıyla sürekli olarak izlenmesi hizmetidir.

Alo 176 ne işe yarar?

İşletmelerle ilgili şikâyetler; Bakanlıkça belgeli (Turistik Yatırım veya İşletme Belgesi) işletmeler nereye şikâyet edilebilir? İşletmenin bulunduğu il Kültür ve Turizm Müdürlüğüne veya Bakanlığımıza başvurulabilir. Şikâyetler Bakanlığımız mevzuatı çerçevesinde değerlendirilecektir.

0262 318 00 00 nerenin numarası?

İLETİŞİMBirim / DepartmanTelefon 1Genel Sekreter Yardımcısı Ebubekir Ardıç0262 318 10 00Özel Kalem Müdürlüğü0262 318 10 00İlk Hukuki Danışmanlık0262 318 10 00Teftiş Kurulu Başkanı0262 318 10 00136 diğer hatlar

Alo 130 nedir?

Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.

İETT şoförünü nereye şikayet edebilirim?

Yolcular, talep, öneri ve şikâyetlerini ALO 153 Çağrı Merkezi, İETT sosyal medya hesapları ve www.iett.istanbul web sitesi (ayrıca 15 kanaldan) üzerinden başvuru formunu doldurarak iletebilecek.

Servis şoförleri nereye şikayet edilir?

Okul servisi araçlarının rutin olarak ve şikayetler doğrultusunda denetlendiğini belirten Mehmet Ercan, şikayetlerin 153 No’lu Mavi Masa Hattı’na bildirilebileceğini söyledi.

Otobüs şoförlerine sigara serbest mi?

Ancak bazı insanlar sigara içmeye devam ediyor. Yolculuk sırasında, sürücüler de dahil olmak üzere insanlar sigara içme ihtiyacı hissedebilir. Ancak, otobüste sürücünün sigara içmesi çeşitli riskler içerdiğinden genellikle yasaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

şişli escort Gaziantep Balık Etli Escort