İçeriğe geç

Sağlık Bakanlığına Dilekçe Nereye Verilir

Sağlık Bakanlığı personel şikayeti nereye yapılır?

Alo 184 Sağlık Bakanlığı, hastane ve doktor şikayeti!

Bakanlığa dilekçe nasıl gönderilir?

3071 sayılı Dilekçe Kanunu’na göre, Türk vatandaşları ve Türkiye’de ikamet eden yabancılar, kendileri veya kamu ile ilgili dilek ve şikâyetlerini İçişleri Bakanlığı’nın ilgili birimlerine elektronik ortamda iletebilmektedir.

Sağlık Bakanlığına nasıl mail atabilirim?

Bu sayfada Sağlık Bakanlığı çalışanlarına yönelik @.tr uzantılı kurumsal e-posta adresleri hakkında soru ve cevapları bulacaksınız. Başka sorunlarınız varsa, sorunlarınızı sayfadan bildirebilirsiniz.

Sağlık Bakanı ile nasıl görüşebilirim?

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI 444 38 33. e-Nabız İletişim Merkezi.0850 240 03 03. Acil Sağlık Hizmetleri.0850 288 38 38. Türkiye İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu İletişim Merkezi.

Sağlık Bakanlığı dilekçe nereye verilir?

Özetle SABİM, Türkiye’ye 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet vermektedir. Vatandaşlarımız “184 ALO SABİM” hattımızı arayabilir, .tr mail adresimize ulaşabilir veya merkezimize şahsen başvuruda bulunabilirler.

Hasta hakları şikayeti nasıl yapılır?

ALO 184 Sabim, Sağlık Bakanlığı tarafından kurulan bir iletişim hattıdır. Sağlık Bakanlığı Şikayet Hattı olarak da adlandırılan bu kanal aracılığıyla, sağlık sistemindeki her türlü sorunla ilgili öneri ve şikayetler iletilebilir.

Bakanlığa giden dilekçe kaç günde sonuçlanır?

BAŞVURUMA NE KADAR SÜREDE CEVAP ALABİLİRİM? 1) 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamındaki talep ve şikâyetlere cevap verme süresi 30 gündür.

E-devletten dilekçe yazılır mı?

Her şey elektronik olduğu gibi, dilekçeler de artık elektronik biçimde geliyor. Yani, dilekçeler artık çevrimiçi sistem üzerinden gönderilebiliyor. Bu dijital ortamlar üzerinden çevrimiçi olarak gönderilen dilekçelere e-dilekçeler denir.

Dilekçe yazmak için nereye başvurulur?

Dilekçe Hakkı Anayasa’nın 74. maddesine göre; Vatandaşlar, kendileriyle veya kamuyla ilgili dilek ve şikâyetlerini ilgili makamlara ve Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne yazılı olarak iletme hakkına sahiptir.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Sağlık Bakanlığı e-posta adresi nedir?

Ayarlar için tıklayınız. Bakanlığın e-posta sisteminin teknik desteği için lütfen .tr adresine e-posta gönderiniz.

Sağlık Bakanlığına nasıl ulaşabilirim?

Vatandaşlarımızın görevi “184 ALO SABİM” numaramızı aramak, 0 312 430 18 49 faks numaramızdan bize ulaşmak veya Bakanlık Genel Merkezindeki SABİM’e şahsen başvurmak. Bu yollarla bize ulaşan vatandaşlarımız: — Sağlık sisteminin işleyişiyle ilgili her türlü konuda bilgi alabilirler.

Sağlık Bakanlığına nasıl şikayet edebilirim?

Şu anda toplam 3 kişiye hizmet veriyoruz. SON 1 SAATTE vatandaşımız ALO184 SABİM Çağrı Merkezi aracılığıyla çözüm buldu. SON 1 SAATTE vatandaşımız ALO184 Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi aracılığıyla çözüm buldu. Vatandaşımız Canlı Destek ile çözüm buldu.

Bakana mesaj nasıl yazılır?

Bakan’a mesaj (talep, görüş, tebrik vb.) yazarken nelere dikkat edilmelidir? Bakanımıza göndereceğiniz mesajlar için açılan sayfada; sizden istenen bilgileri uygun satırlara girerken doğru ve eksiksiz olmasına ve mesajın 1000 karakteri geçmeyecek şekilde iletilmesine dikkat edilmelidir.

Sağlık Bakanlığına nasıl yazılır?

Türk Dil Kurumu’nun son güncellemesiyle kurum ve kuruluş ekleri kaldırıldı. Buna göre kurum ve kuruluş ekleri, ismin sonuna kesme işareti konulmadan birlikte yazılacak.

Personel nereye şikayet edilir?

Çalışanlar, işverenleri adına bildirimlerini/şikayetlerini ALO 170 ve www..tr internet sitesi aracılığıyla Çalışma Bakanlığı’na iletmektedirler.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Şikayet için nereyi aramalıyım?

Çağrı Merkezinin Çalışma Alanı Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bilgilerini Alo 181’e iletebiliyor.

Kurum şikayeti nasıl yapılır?

CİMER’e www..tr veya e-devlet portalı www..tr üzerinden NASIL BAŞVURABİLİRİM? ALO 150 telefon hattını arayarak. İletişim Müdürlüğü’ne mektup ve faks göndererek. Daha fazla makale…

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir